Menu
ZPĚT

Reklamace

Kupujícímu doporučujeme před převzetím a zaplacením zásilky, na místě zkontrolovat, zda zásilka není poškozená. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Záruční lhůta na nabízené zboží je 24 měsíců (není-li u zboží uvedená delší záruční doba) a začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem. Informace o servisních místech pro záruční a pozáruční servis Vám v případě potřeby poskytneme na vyžádání telefonicky anebo prostřednictvím e-mailu.

Zákonný postup reklamace

V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na poštovní adresu firmy SMARTWIEL, s.r.o., Šebešťanová 256, 017 01 Považská Bystrica. Balík musí být řádně zabalen a musí obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, originál záručního listu, kopii faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujícího – zpáteční adresa, tel. číslo, e-mail. Při zaslaní zboží dobírkou nebude táto zásilka přijata. Doporučujeme zboží pojistit. Reklamované zboží musí být dodáno čisté a mechanicky nepoškozené. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.

V případě, že dojde k poškození výrobku v záruční lhůtě, má zákazník právo na odstranění vzniklé vady. V případě, že vada zboží je neodstranitelná, nahradí dodavatel zákazníkovi vadný výrobek novým, anebo po dohodě - výrobkům jiného typu, přičemž dojde k doplacení, anebo vrácení cenového rozdílu.



Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé:

• přirozeným anebo nadměrným mechanickým opotřebením
• znečištěním zboží anebo jeho části v důsledku zanedbání údržby
• používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, v němž se zboží běžné používá
• zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy anebo úpravy)
• při používaní zboží v rozporu s návodem k obsluze
• záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, anebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.


Všechny právem uplatněné záruční opravy jsou bezplatné, včetně nákladů na doručení opraveného zboží kupujícímu. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. V odůvodněných případech, především, pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku anebo služby, nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit anebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek. Prodávající upozorní o vyřízení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, anebo e-mailem a zboží odešle na vlastní náklady na adresu kupujícího. Po vyřízení reklamace bude kupujícímu odesláno opravené zboží a reklamační protokol. Vyřízením reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízená výměnou zboží za nové, potom záruční lhůta začne plynout opětovně od data vyřízení reklamace.



Online reklamační formulář





Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon:

E-mail:

Doklad o koupi:

Zakoupený dne:




Reklamované zboží:

Popis závady:




Přílohy (fotografie závady):
















Všeobecné obchodní a reklamační podmínky jsou k nahlídnutí zde.

stáhnout